lördag 28 augusti 2010

Rent

Jag har tänkt på det länge men skjutit upp det gång på gång. Men nu var det liksom inte läge att fördröja det mer när stolar och bord skulle in för vinterförvaring. Friggeboden är numera städad!

Jag och lilla S hade ut typ allt på gräsmattan utanför och så sopade, dammsög och fejade vi. Bort med spindelnät (uäääh), gräs, jord och utspillt hönsgödsel. Sedan in med grejerna igen fast med lite ordning på hyllorna. Så att vi kan hitta räfsorna senare när det är dags att byta gräsklippning mot lövräfsning.

Eventuellt tog jag det lite för långt idag när jag tvättade nyckeln till friggeboden i tvättmaskinen.

Eller så kanske jag bara var glömsk när jag slängde in byxorna.

1 kommentarer:

Frida C sa...

Duktiga ni har varit. Önskar att jag också kunde få lite energi så jag kan få det där lilla extra gjort men men det kommer väl inom sinom tid.