tisdag 7 september 2010

Scary

Jag tog mig tid att träna direkt efter jobbet, vilket var SÅ skönt! Men eftersom jag kom direkt från jobbet och inte duschade på plats innan jag åkte hem så fick jag iklädd träningskläderna byta om till "jobbskorna". Inte en helt lyckad kombination såg jag när jag klev ut på parkeringen.

Småhåriga ben som stack fram nedanför trekvartsbyxorna och så korta vita strumpor till svarta lågskor. Ingen vacker syn! Det var i paritet med Vanheden liksom!

Det var så illa att jag funderade på att ta av mig skor och strumpor och gå barfota. Ryyyyys ...

5 kommentarer:

Trillian sa...

hahahahahahahahahahahahaha

Jag ser dig framför mig!

Petra C sa...

Tyvärr gjorde grannen det också. Såg mig alltså. Pinsamt!

Kerstin sa...

Ha ha, var glad över att du hade bil!! :-)

Gottegrisen sa...

Vilka fina smycken jag hittade här då :o)

Petra C sa...

Jorå Kerstin, jag är glad att jag inte behövde ta bussen hem.

Gottegrisen - tack!