tisdag 11 november 2008

Skådar uppåt

Veckans tisdagstema är fågel, fisk eller mittemellan.

Med tanke på mannens intresse skulle man kunna tänka sig en fiskbild... men icke!

Med tanke på att jag har svårt för att bestämma mig skulle man kunna tänka sig en mittemellan... men icke!

Jag har istället valt fågel.
Av tre enkla anledningar.
1. Lilla sonen är otroligt fascinerad av fåglar
2. Jag är kort så jag brukar få titta uppåt på saker
3. För att jag gillar trädkronor. Även om jag också gillar att fälla träden...
Taget en härlig sommardag

Taget en härlig (?) höstdag

4 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ja visst är det sjukt..ett rån att betala 1000kr för en "sketen kudde". Men jag funderar på att testa en IKEA variant först o det skulle inte förvåna mig om den är minst lika bra..om inte bättre!

Kram

Anonym sa...

Läckra bilder!

Mvh Kin@

Jo sa...

Bra tolkning och inte bara ett foto av en fågel, som jag har ;) Klurigt!

Petra C sa...

Tack för kommentarerna om mina bilder! :)