fredag 19 december 2008

Regnar manna från himlen

Till min stora lycka så lyckades jag jobba hemma när brevbäraren kom åkandes med en sjuhelsikes massa brev, paket och rolig post till mig. Hon såg rätt lättad ut när jag kom utskuttandes i mannens alltför stora gula fejkfoppatofflor. Då slapp hon trycka ner allt i brevlådan liksom.

Jag älskar att få post! Tom räkningar. Och blanketter från Försäkringskassan. Så då kan man ju lätt föreställa sig lyckan hos mig när det kommer paket i brevlådan. Det är höjden av lycka.

Alla paket på bilden nedan kom på en och samma dag. Bara det gröna var till mig - julklappspåsen från Leopardia. Men det gör inget, för jag blev lika glad över resten av paketen också, fast det var julklappsinköp till andra.


PS. Julklappspåsen hade jag tänkt öppna den 23 december på kvällen innan julafton. Tror ni jag lyckas hålla det löftet?

3 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Vad kul när postlådan blir överfull, jag gillar också att få brev dock inte från försäkringskassan!
Ha en jätteskön helg
Camilla

Maria Berg sa...

Klart du skall hålla löftet - öppna ej, ibland är väntan halva nöjet.

Du har väl sett tävlingen hos mig? MB

Petra C sa...

Nu har jag bloggat om julklappspåsen! När jag öppnade den? Det avstår jag från att säga... ;)