måndag 5 januari 2009

Aj

Om någon funderar så kan jag absolut avråda från att ramla nerför en trappa. Sitter här med ett stort blåmärke på vänster arm och en bruten eller stukad tå på höger fot och tycker lite (läs: mycket) synd om mig själv. Då värmer det gott att få en bloggutmärkelse från Vitt är vackert!


Tack!


"This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space, time and relationship! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandicement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut, even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers who must choose eight more and include this cleverly written text into the body of their award."

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."

Vilka ska få den av mig?




Klewas krypin - för att hon alltid är trevlig och en härlig människa. För att hennes blogg berikar mitt eget bloggande.


Mamman i huset - för att hon gillar rosa (och inte bara vitt). Tack för att du hälsar på hos mig.


S.m.i.l.e - för alla roliga inlägg. Fredag fredag fredag.


Drömlägenheten - för en personlig blogg med många fina familjebilder och historier.


Tina T. - för att hon är Tina och skriver om allt.


anna of sweden - för roliga vardagsberättelser från andra sidan den stora pölen.


En bok om dagen - för alla boktips och för att vi får veta mer om vad kaninen och hunden har för sig.


Tidsmästarinnan - för all inspiration till pyssel och piff och för tillfället för väldigt vackra bilder från Chile.

Så, det var åtta av alla fina bloggar jag tittar runt bland.

5 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tack Petra! Tusen tack... Jag blir så glad!

Det är sannerligen härligt att vara en del av denna glada del av bloggvärlden!

Kram!

Tina T. sa...

Tack, gulle dig! Det samma:):):)

anna of sweden sa...

Åh, vad glad jag blir!
Tack snälla Petra!
Nu gör det inget att fåglarna
flyger i väg för mig ..! ;)

Maud/En bok om dagen sa...

Åh! Tack för den! Det var väldigt snällt av dig!

s.m.i.l.e sa...

Tack snälla du! Det värmde i vinterkylan. Visst är bloggvärlden fantastisk?

Kram!