lördag 3 januari 2009

Privilegium

December var en hektisk tid för madebycanberger.se

Det har varit en hel del julklappar till glada mottagare att göra. Vilket har varit underbart roligt även om det inte var helt väntat och inplanerat för tidsmässigt tillsammans med övrigt julbestyr.

Men den beställning som sticker ut mest, och som vi är gladast åt att få ha gjort är två vigselringar!

Helt ovetandes gjorde vi ett par ringar med ett årtal instansat. Vi visste att det var till ett speciellt tillfälle och att de behövde vara framme till ett speciellt datum som inte var julafton. Men inte att det var något så stort!

Så man kan lugnt säga att det pirrade till extra i maggropen när vi läste beställarnas inlägg i vår gästbok på hemsidan. Ett privilegium att få "vara med" på en så stor dag, TACK!

13 kommentarer:

Ewa sa...

Å va kul. Grattis! Vilka fina ringar.

Ja, det lilla jag sett på den sidan, så kan man nog lätt bli sittandes där... *L*

Kram
/Ewa

Petra C sa...

Tack Ewa :)

Ewa sa...

Det ska jag med göra. Får ta tag i det sen. Nu ska jag hoppa i duschen.

Kram kram

Camilla Alvén sa...

Vad fina ringar.

Petra C sa...

Tack Camilla!

Vero sa...

Wow, vilken stor grej, kul.

Önskar dig en fin dag i solskenet!

Åsa sa...

Vilka fina ringar...ni gör så otroligt fina smycken.

Vad kul att ni hade mycket att göra, men jag förstår att det blev stressigt för det är ju så mycket annan att fixa med åxå inför julen.

Själv hade jag fullt upp ända in till jul. Har försökt varva ner nu över julen sen är det bara att ta nya tag inför våren.

Önskar dej en GOD FORTSÄTTNING på det nya året.

Kram Åsa

Ewa sa...

Nu har jag också skaffat en fotoblogg... =)

http://ewasfotosida.blogspot.com/

Kram
/Ewa

Mamma C sa...

Tack för titten hos mig och säger grattis med ringarna. Måste kännas jättekul.
Kram Mamma C

Petra C sa...

Tack för alla grattishälsningar!

PS. Ewa - jag har länkat till din fotoblogg från min egen. Har laddat ner kursen från Moderskeppet (bara namnet gör ju att jag måste prova ;) så jag ska försöka få tid i veckan till att sätta mig och pyssla i Photoshop.

Nettan sa...

Vad bra att du hittat till mig, så att jag kunde kika in hos dig =0).
Fina smycken du gör...ska kolla vidare.
Ha det gott..
Kram Nettan

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Vad kul att du kikade in hos mig! Nu ska jag titta lite hos dig, gillade verkligen dina ringar!!
Kram Annelie

Petra C sa...

Tack Nettan och Annelie! Jag fortsätter att kika vidare hos er också :)