fredag 28 november 2008

Rosa och vitt på en fredag

Här är en rosa och vit bild till veckans fredagsfärg. Det kan också tänkas vara så att den har något att göra med en viss julklapp... :)

För det är faktiskt snart jul. Och är man med i diverse utmaningar och roligheter i bloggvärlden så är det mycket pyssel, knep och knåp, trix och fix som gäller just nu.

fredagstemat Julklappsbestyr det kommer att följa mig i mina inlägg hela veckan fram till nästa advent har jag tänkt mig. Allt för att göra t.ex julklappspåse-bytet så mycket mer roligt och spännande.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Fint ljus, vad är det för taggit fint som ligger runt om?
=)

Marianne sa...

Kul idé att köra temat hela veckan. För de flesta blir det kanske någonting som snurrar i huvudet en fyra veckor framåt. Det var lite därför jag tog det temat, för att det är dags att i alla fall börja tänka på saken : )

Nu äntligen ska jag titta på dina smycken också!

Anonym sa...

Fint ljus. Ibland har man så fina ljus att man inte vill tända dom...
Ha en trevlig första advent!

Petra C sa...

Veronica - det taggiga är något slags dekorationsfrukter som jag hittade på IKEA. Och så har jag lagt dit några små kottar också. Lärkträdskottar??? Eller nåt... :)

Marianne - välkommen att titta på smyckena!

Åsa - tack för kommentaren. Jag gillar också ljuset, men jag är lite fundersam hur det kommer bli när änglarna ska eldas upp. Vet inte hur dekorationen kommer att bete sig då. Har alltså pysslat dit änglarna själv på ett vanligt vitt ljus... Vi får väl se hur det går.