måndag 29 december 2008

Det vackraste

Det vi alla verkar önska oss mest, framför allt i december när det lackar mot jul är TID. Tid för reflektion och vila. Så när jag såg Carolines vackra tavla i blogg-utställningen jag var med i så tänkte jag att just precis det skulle min svägerska få i födelsedagspresent. Sagt och gjort, jag mailade Caroline och hon ville gärna göra en tavla "åt mig". Gissa om jag blev glad. Och ännu gladare blev jag när paketet kom hem till mig i brevlådan och jag fick öppna det och beskåda konstverket IRL.

Sedan blev det så att vattkoppor, feber, magsjuka och tidsbrist (ironiskt nog) gjorde att vi inte kunde överlämna paketet till F förrän någon dag innan jul. Så jag har inte hunnit visa upp det här på min blogg förrän nu.

Njut av detta vackra... Bilderna tagna av Caroline - konstnärinnan själv.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för den fina tavlan. jag har inte kommit på var jag ska ha den så just nu står den vid min säng så jag kan titta på den varje kväll innan jag somnar och tänker ja tid är viktigt att man skapar för sig själv så man kan ladda batterierna och få göra det man vill och inte det som måste göras.
Tusen tack Kramiz Svägerskan